أجدع صحاب

welcome

agda3 as7ab
www.mobobo.yoo7.com
أجدع صحاب

welcome

agda3 as7ab
www.mobobo.yoo7.com
أجدع صحاب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أجدع صحاب

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكـت على المحششيـن

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
some body is me
مشرف عام
some body is me

ذكر العقرب عدد المساهمات : 2529

العمل/الترفيه (الهوايات) : طالب
وسام : نكـت على المحششيـن 1fu0dw

نكـت على المحششيـن Empty
مُساهمةموضوع: نكـت على المحششيـن   نكـت على المحششيـن Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 05, 2009 6:17 pm

واحد مسطول اشتغل سواق تاكسي، شاورتله واحده، وقف وسألها "رايحه فين؟" قالتله "المهندسين" قالها "روحي بس ما تتأخريش"

اتنين مساطيل بيتفرجو علي نشرة الاخبار فالاول بيقول للتاني هيه النشره طولت اوي كده ليه، التاني قاللو اظاهر انها الحلقه الاخيره
محشش سأل محشش: في رأيك عيد الفطر هيوافق يوم الخميس. فرد عليه: إذا ضغطنا عليه أكيد يوافق

واحد محشش سأل بياع الخضار عندك فاصولية خضرا قاله لأ ... قاله طب في ألوان إيه؟

مره واحد مسطول امه بتصحيه وبتقوله قوم يابنى الشمس طلعت قالها دخليها وقفلى الباب وراكى
واحد مسطول داخل البيت خبط فى امه قالته اية مشوفتنيـش قالهـا شوفتـك بس مش فاكر فين قبل كـدا

مرة حرامى دخل على واحد مسطول البيت قالو هات فلوسك و الا هقتل مراتك قام الرجل قعد يضحك.......الحرامى قتل مراته وقاله هات الفلوس قبل م اقتل ابنك الرجعل قعد يضحك........الحرامى قتل ابنه و هكذا لغايه لما خلص عالعيله و بيقول للمسطول ايه يا عم مش عايز تدينى فلوسك ليه؟؟؟؟قاله اطلع من دول يا ابرهيم يا نصر

مرة تلاتة مساطيل الأول قال أنا لو معايا فلوس أشترى نص الكرة الارضية والتانى قال أنا لو معايا فلوس أشترى النص الأخر التالت رد وقالهم مين قالكم إنى هبعيلكوا

مره واحد مسطول قاعد بيحشش مع مراته لغايه ما نسيوا نفسهم وفجأه حد خبط عليهم فقامت الزوجه وقالت جوزى فقام جوزها ونط من الشباك؟

loofa
عضو جديد
عضو جديد
loofa

انثى القوس عدد المساهمات : 26

العمل/الترفيه (الهوايات) : شاكيه لله

نكـت على المحششيـن Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكـت على المحششيـن   نكـت على المحششيـن Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 05, 2009 8:29 pm

بصراحه مش عجبنى غير
مرة حرامى دخل على واحد مسطول البيت قالو هات فلوسك و الا هقتل مراتك قام الرجل قعد يضحك.......الحرامى قتل مراته وقاله هات الفلوس قبل م اقتل ابنك الرجعل قعد يضحك........الحرامى قتل ابنه و هكذا لغايه لما خلص عالعيله و بيقول للمسطول ايه يا عم مش عايز تدينى فلوسك ليه؟؟؟؟قاله اطلع من دول يا ابرهيم يا نصر

جااااااااااااااااامده.هههههههههههه
S A K R
ادارة المنتدى
ادارة المنتدى
S A K R

ذكر عدد المساهمات : 2038

وسام : الكبير

نكـت على المحششيـن Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكـت على المحششيـن   نكـت على المحششيـن Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 05, 2009 9:04 pm

ههههههههههههههههههههههه

ههههههههههههههههههههههههه
بجد جامدين جدااااااااااااااااااا
https://mobobo.yoo7.com

نكـت على المحششيـن
صفحة 1 من اصل 1