أجدع صحاب

welcome

agda3 as7ab
www.mobobo.yoo7.com
أجدع صحاب

welcome

agda3 as7ab
www.mobobo.yoo7.com
أجدع صحاب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أجدع صحاب

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

الحب ام الاهل والمال

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
المهندس
عضو شغال
عضو شغال
المهندس

ذكر القوس عدد المساهمات : 480

العمل/الترفيه (الهوايات) : المذاكرة

الحب ام الاهل والمال Empty
مُساهمةموضوع: الحب ام الاهل والمال   الحب ام الاهل والمال Icon_minitimeالأربعاء مارس 31, 2010 2:30 pm

هذه العبارات علي لسان احد اصدقائى وقد اوردتها كما هى
السلام عليكم انا اولا باشكر كل اللى هيقرأ الموضوع ده وهيرد عليا ان شاء الله تفيدونى بس ياريت ف اسرع وقت لان الفرصة مش كبيرة
انا بحب شخص من سنتين والحمدلله خطوبتنا ف اقل من شهر هاتتم ان شاء الله المشكلة انى متقدملى عريس تانى كويس بردو تقريبا الاتنين نفس المستوى التعليمى بس العريس مستريح ماديا ربنا اللى يعلم انى طول حياتى باتمنى زوج يحبنى ويخاف عليا ونبنى حياتنا مع بعض لكن الظروف متغيرة لانى ف كلية عملية مصاريفى كتير الشئ اللى مخالى والدى عنده 60سنة ومازال بيشتغل علشان المصاريف الكتير دى انا مش عايزة ا بيع حبيبى لكن والدى واهلى يستحقوا انى افكر فيهم بمعنى ان عريس مستريح ماديا هيريحهم من مصاريفى غير ان الجواز هيتم ع طول وده هيشيل من عليهم حمل كبير اما اللى بحبه الجواز هيبقى بعد سنتين يعنى هتبقى مصاريف تعليم ومصاريف تجهيز عروسة كمان كله ده ع والدى
مش عارفة افكر ف نفسى واحافظ ع حبيبى ولا مابقاش انانية وافكر ف اهلى واوافق ع العريس مع العلم انه اكبر منى ب14سنة اما حبيبى اكبر منى ب4سنين
لازم اقرر بكرة انا بقالى اسبوع مش عارفة حالى الموضوع يحير ارجو رأيكم ولو ف حاجة مش واضحة انا موجود
حب القمر
عضو جديد
عضو جديد
حب القمر

انثى الجوزاء عدد المساهمات : 12

العمل/الترفيه (الهوايات) : القراءة

الحب ام الاهل والمال Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحب ام الاهل والمال   الحب ام الاهل والمال Icon_minitimeالسبت أبريل 09, 2011 8:13 am

الحب بتأكيد طبعا

الحب ام الاهل والمال
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» الحب و ما ادراك ما الحب .. ركبى يسيبوا و قلبى يطب .. الحب الحب الحب!
» الإنسان قبل (~الحب~) وبعد (~الحب~) وعند (~الحب~)
» الحب---------فماهو الحب وهل له تعريف معين؟
» ليس من يتكلم عن الحب كمن يتألم من الحب
» ليس من يتكلم عن الحب ... كمن يتألم من الحب.